synagoge_gr (3).jpg

BEZOEKERSPROTOCOL

BEZOEKVOORWAARDEN EN TICKETVOORWAARDEN

Voor een veilig bezoek voor u en onze medewerkers


Bezoekvoorwaarden

  • Blijf thuis als u één van de volgende klachten hebt: neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest, verhoging (vanaf 38°C).

  • Maak uw handen bij de ingang schoon met desinfecterende gel.

  • Draag een mondkapje tijdens uw bezoek aan de synagoge.

  • Maak gebruik van tissues en hoest of nies in uw elleboog.

  • Aankopen in onze sjoelshop graag met uw pinpas (contactloos) betalen.

  • Toon bij de balie uw afgedrukte/digitale ticket.

  • Toon uw corona-app met uw negatieve testresultaat of vaccinatiebewijs. 

  • Houd in de synagoge 1,5 meter afstand van andere bezoekers en onze medewerkers.

  • Houd u aan het protocol en de huisregels in de synagoge en volg altijd de aanwijzingen van onze medewerkers op.


Ticketvoorwaarden

  • U bestelt en betaalt uw ticket online.

  • Tijdens de reguliere openingstijden (13.00-17.00 uur) kunt u ieder half uur een ticketbestellen. Dit half uur noemen we een tijdsblok/tijdslot.

  • Dit ticket is maximaal 1,5 uur geldig, dat wil zeggen drie tijdsblokken.
    o Voorbeeld:
    U reserveert tijdsblok 13.30-14.00 en arriveert om 13.45 uur bij de balie. U kunt dan tot uiterlijk 15.00 uur in de synagoge blijven.

  • Ieder heel uur (13.00 / 14.00 / 15.00 /16.00) kunt u deelnemen aan een rondleiding
    o De rondleiding duurt ongeveer een uur.
    Als u een rondleiding wilt volgen adviseren we u uw bezoek dus op het hele uur te plannen.
    Dat wil zeggen tijdsblok 13.00-13.30, 14.00-14.30, 15.00-15.30 of 16.00-16.30.


Ticket-informatie
Ik heb tickets gekocht, maar niets ontvangen. Wat nu?
Controleer eerst of de tickets niet in uw spam of ongewenste post map terecht zijn gekomen. Als dat
niet het geval is en de betaling was wel succesvol (er is geld van uw rekening afgeschreven) kunt u
contact opnemen via tickets@erfgoedpartners.nl. Erfgoedpartners zal dan uw tickets (digitaal)
nasturen. Als dit niet op tijd lukt, kunt u gewoon naar de synagoge gaan. Laat daar het e-mail adres
noteren waarmee u de tickets besteld heeft.


Ik kan toch niet komen, kan ik mijn ticket retourneren?
Dit is helaas niet mogelijk.


Kan ik gekochte tickets ruilen voor een bezoek op een ander tijdstip?
Dit is helaas niet mogelijk.


Wanneer is Erfgoedpartners bereikbaar?
Erfgoedpartners houdt tijdens kantooruren (ma-vr 9:00-17:00) de mail in de gaten. Vanwege
beperkte aanwezigheid op het kantoor in verband met de corona-maatregelen zijn we tijdelijk
telefonisch niet bereikbaar. Berichten die we buiten kantooruren ontvangen behandelen we zo snel
mogelijk de volgende werkdag(en). Mocht een voorstelling of tijdslot in het weekend zijn en u heeft
geen tickets ontvangen, maar de betaling is wel gelukt (zie ook de eerste vraag op deze pagina), dan
kunt u gewoon naar de synagoge gaan. Laat bij binnenkomst uw gegevens noteren en de
daaropvolgende week wordt contact met u opgenomen.


Ik heb specifieke vragen over de tentoonstelling/synagoge/activiteit
Ontdek het op www.synagogegroningen.nl of stel uw vraag via het contactformulier op deze website.